תיקון שמשות רכב

לפני שתתחיל לתקן את השמשה הקדמית שלך, מילת אזהרה אחרונה: היזהר מהונאות בעת תיקון השמשה הקדמית שלך. אם יש לך שמשה קדמית שבורה או סדוקה או זכוכית לרכב, תיקון השמשה הקדמית בלאס וגאס מחפש שאלות שיש לך. בזמן שאתה לומד את האזור, סידרנו # את הצוות שלנו לפגוש אותך שם ולתקן את הצ'יפס שלך, כוסות מכוניות שבורות ופרוצות בלאס וגאס. השירות הסלולרי החינמי שלנו יגיע אליכם בהקדם האפשרי להשלמת התיקון, ההחלפה וההתקנה ותחזרו לדרך תוך זמן קצר.

שירות לקוחות טוב

הוא חיוני אם תגיש תביעת ביטוח לתיקון או להחלפת השמשה הקדמית שלך. בכל הנוגע לתיקון או החלפה של השמשה הקדמית שלך, אתה יכול לצפות מהקבלנים שלנו שיעניקו שירות אתי לפני הגשת התביעה. במקרים מסוימים, שירות תיקון השמשות שלנו עשוי להגיע לביתכם ולהחליף עבורכם את השמשה, אך תצטרכו להחזיר אותה מאיתנו.

אם תבחרו לתקן את השמשה הקדמית, חברת ביטוח המסחר האמריקאית תשלם עבור התיקון. אם יש לך כיסוי מקיף עם עודף של 500 דולר, הביטוח שלך מוותר על העודף אם התיקון שלך הצליח והשמשה הקדמית במצב בר תיקון בביטוח בגודל 3 אינץ '.

אם הביטוח שלך נמוך מ- 500 $

אתה יכול לבחור לשלם 20 $ עבור תיקון שמשות כמתואר לעיל. אם השמשה הקדמית שלך פגומה מעט, כמו שבב או סדק קטן, תוכל לתקן אותה ללא עלות. עם זאת, אם תחליט לשלם מכיסך עבור תיקונים בשמשה הקדמית, הם עשויים לעלות בין 20 $ ל 325 $, תלוי במידת הנזק.

אם יש לך כיסוי מקיף

אתה יכול לשלם עודף קטן עבור תיקוני זכוכית או חלקי חילוף. מבטחים רבים מציעים תיקונים בחינם בגין נזקי זכוכית קלים, אך רק אם אין לכם ביטוח מקיף עם השתתפות עצמית של 500 דולר לפחות. אם יש לך שבבים קטנים על השמשה הקדמית שלך, יתכן שתתוקן ללא תשלום, בתנאי שאין לך כיסוי ביטוחי מקיף מתחת לרכב שלך, כגון תוכנית עצמית ניכרת או תוכנית פרימיום.

אם אתה גר או עובד באזור צפון לאס וגאס ויש לך נזק

סדקים או רסיסים על זכוכית הרכב או השמשה הקדמית שלך, תן לנייד SunTec לצאת ולעשות תיקון מהיר עבורך. כדי להקל עוד יותר, Safelite מציעה שירות זכוכית לרכב נייד, מה שאומר שאנחנו מגיעים אליכם לתיקון חלונות וחלונות שבורים.

הצעת תיקון השמשה הקדמית שלך תשתנה בהתאם לסוג שירות הזכוכית לרכב שבו אתה משתמש ואיכות הזכוכית. אם התקנתם שמשה חדשה, תוכלו לתקן אותה תוך פחות משבוע ללא עלות נוספת.

ערכת תיקון השמשה האוטומטית של EWK מציעה 15 תיקונים

ואם אתה מבצע את התיקון, האפשרות הזולה ביותר היא לקנות ערכת תיקון שמשות בשווי 10 – 15 דולר. ערכת תיקון השמשה הקדמית מאפשרת לך לתקן שמשה וכן חלקים אחרים ברכב שלך, כגון מגבים, מיזוג אוויר, בלמים ורכיבים אחרים.

אם הנזק

הוא מחוץ לטווח הראייה או בקצה השמשה הקדמית, אתה יכול לתקן את זה, אך ייתכן שיהיה עליך להחליף את השמשה הקדמית שלך. שבב קטן יכול לעלות 60 דולר, ואילו החלפה מלאה של השמשה הקדמית יכולה לעלות עד 325 דולר. שבבים וסדקים גדולים עשויים להיות יקרים יותר לתיקון, וייתכן שתצטרכו ערכת תיקון שמשות קדמיות בסכום של 50 – 100 דולר או אפילו יותר אם תקבלו שמשה חדשה. אם המכונית או המשאית שלך פגמו בזכוכית ברכב, כמו שבבים, סדקים או שבורים, תן לסונטק לבוא ולתקן אותה במהירות. העלות של התקנת זכוכית לרכב חדשה גבוהה מעלות תיקון AutoGlass, אז וודאו ובטחו שאנו נעזור לכם לחזור לכביש תוך זמן קצר. אם אבן או שבב התפשטו, נוכל לתקן את זה בפחות משבוע עם כמה שעות עבודה וללא עלות עבורך.

תלוי בסוג השבירה על השמשה הקדמית

ניתן לתקן אותה או להחליפה. צרכי הזכוכית ברכב שלך ככל הנראה ייכנסו לאחת מהקטגוריות הבאות: ניתן לתקן את השמשה הקדמית הנוכחית או להחליף אותה לחלוטין. עם האחריות לכל החיים שלנו, אנו מבטיחים כי כל התיקונים בשמשה הקדמית יישארו שלמים לאורך חיי הרכב שלך. אנו יודעים שלא רק חלונות השמשה של כלי הרכב שלך צריכים להחליף או לתקן.

ברוב המקרים

מומחה לתיקון זכוכית אוטומטית ממליץ על תיקון שבבים (בניגוד ל"תיקון שבבים "). מוצרי תיקון המשקפיים שלנו יכולים להיות פשוטים כמו הצמדת השבב או מורכבים כמו הכלים המשמשים את חברות תיקון הזכוכית הניידות שלנו.

אולטרסאונד ביתי

מכשירי אולטרסאונד ביתיים חוללו מהפכה באופן שבו אנו מפקחים על הבריאות שלנו ישירות מהנוחות של הבית שלנו. אנו מתעמקים בעולם של אולטרסאונד ביתי, בוחנים את

קרא עוד »

איך לבחור עורך דין לגירושין

בחירת עורך דין גירושין היא החלטה מכרעת שיכולה להשפיע באופן משמעותי על תוצאות הגירושין שלכם. מדריך זה מספק סקירה מקיפה של הגורמים המרכזיים שיש לקחת

קרא עוד »

התקנת שתלי שיניים

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם של השתלות שיניים, נמחק את תהליך ההתקנה שלהם, מבינים את היתרונות שלהם ומדוע הם עשויים להיות האפשרות הנכונה עבורך.

קרא עוד »
דילוג לתוכן