משכנתא למסורבי בנקים

כאשר לווה לוקח הלוואה לרכישת בית, הוא או היא חותמים על חוזה עם המלווה המבטיח את שווי ההלוואה במקרה של מחדל. המשמעות היא שההלוואה שלך מובטחת על ידי משהו שבבעלותך, ואם אינך יכול להחזיר אותה, למלווה שלך יש את הזכות לדרוש את מה שיש בביטחונות שלך. אם אינך יכול לספק את ההלוואות שלך, או אם הסדר מסוג זה אינו עובד עבור המלווים שלך, הם יכולים לנצל את הביטחונות ולפרק אותם ולקחת את הכסף שלך. במקרה של משכנתא, שווי ה"בטחון "בא לידי ביטוי ישירות ב"יחס הלוואה לערך" (LTV) שהמלווים מקצים להלוואות.

אם ברירת המחדל היא צעירה מאוד, המלווים יכולים לרפא אותה אם הלווה מרוויח 270 דולר לפני שהמלווה יכריז על ברירת מחדל. ניתן גם לפתור את ברירות המחדל על ידי איחוד הלוואות ברירת מחדל עם מלווים שהצהירו על ברירת מחדל כנגדך.

קרוב לוודאי שתוכלו לעבוד עם המלווה שלכם בכדי להקים תוכנית תשלום מקובלת לפני שההלוואה תעבור לברירת המחדל

אם אתה עדיין משלם תשלומים אך ההלוואה שלך בפיגור, שאל את המלווה לגבי האפשרויות שלך. ההלוואה שלך עשויה להיות ללא חוב למשך זמן מה, אך אתה עדיין עשוי להחזיק ברירת מחדל אם אתה עדיין משלם.
לעוד פרטים בנושא של משכנתא למסורבי בנקים ניתן להעיף מבט ב- contact.org.il

חברת כרטיסי האשראי שלך תעזור לך לערוך תוכנית תשלום, ומלווה המשכנתא שלך יעבוד איתך לעתים קרובות כדי למנוע עיקול. אם אתה עומד בפני עיקול מכיוון שאתה ברירת מחדל בהלוואת הבית שלך, עליך להתייעץ עם עורך דין לעיקול.

אם אינך מצליח לבצע את התשלומים שלך בזמן, חשוב שתפנה למלווה או לספק שירותי האשראי שלך כדי לדון מחדש על תנאי האשראי שלך. אם אתה מחדל בהלוואה, אתה עומד על האפשרויות של הקלות חוב ותכנית פירעון מול המלווים שלך.

ההלוואה תומר מריבית מתכווננת לשיעור קבוע ותקופת ההלוואה תוארך, כך שהתשלומים החודשיים יהיו נמוכים יותר. הבנק מוריד את ה- EMI, מה שמוריד אותו על ידי הגדלת תקופת האשראי או המרת הלוואה לא מאובטחת להלוואה בטוחה.

ברירת מחדל יכולה להתרחש בבית המובטח באמצעות משכנתא או הלוואה עסקית בה מובטחים נכסי החברה. ברירת מחדל יכולה להתרחש גם אם הבית מובטח במשכנתא או בנכסי החברה.

אם אתה מחדל בהלוואה אישית מובטחת

ההשלכות של מחדל יהיו תלויות אם ההלוואה הינה משכנתא או הלוואת רכב המגובה בהלוואה אחרת. אם אין לך ביטחונות להלוואה המובטחת, המלווה ייקח את הביטחונות שתספק להבטחתה. כמו כן תאבד את הכסף בחשבון החיסכון שבו השתמשת לאבטחת ההלוואות אם תאבד אותו ונקלע לפיגור.

אם ההלוואה מובטחת בבטוחות כמו בית או רכב, המלווה ייקח את הנכס שלך וימכור לך אותו או ימכור אותו וייקח אותו בחזרה.

אם ההלוואה מובטחת בבטוחות כמו בית או רכב

המלווה ייקח את הנכס שלך וימכור לך אותו או ימכור אותו וייקח אותו בחזרה. בהתחשב בכל התחייבויותיהם מראש, על המלווים לזכור כי אם הלווה לא יעמוד בבקשת ההגרלה או מיושם הסעד, המלווה ינקוט נגדך ויפגע או יהרוס את העסק שלך.

אם ברירת המחדל של ההלוואה שלך

תנאי המשכנתא עשויים לאפשר לבנק להעביר לך הוצאות מסוימות. מרבית עסקאות המשכנתא כוללות דרישה שתחזיר את המשכנתא במלואה תוך 30 יום ממועד האיחור בתשלום. אם זה קורה, ייתכן שתחויב בעמלות מאוחרות או בעמלות הקשורות למחדל, ושירות האשראי עשוי לבקש מבית המשפט אישור לעקל את הבית. גם אם אתה ברירת מחדל במשכנתא מבלי לחייב סכום משמעותי, פסק דין ברירת מחדל יכול לפגוע בך בזמן המס אם המלווה מחליט שלא להמשיך.

רוב הלווים מקבלים כי אם המלווה לא מצליח לבצע תשלום

הוא יכול להחליף את ההלוואה, להאיץ את היתרה הנותרת ולנקוט בפעולה מתקנת. אם ברירת המחדל של המשכנתא שלך היא באיחור של 120 יום, העיקול יכול להתחיל, אם כי המלווים עשויים להידרש לקחת אותך לבית המשפט תחילה. לפעמים מסמך המשכנתא עליו חתמתם כשנטלתם את ההלוואה מחייב את המלווה שלכם לשלוח לכם הודעה תוך 30 יום מיום התשלום המאוחר, אם ההלוואות שלכם מואצות כדי לתת לכם את האפשרות לתקן את ברירת המחדל שלכם. פעולות עיקול עולות למלווים כסף ויכולות להיות תהליך איטי, במיוחד אם הלווה יחליט להילחם בעיקול בבית המשפט.

ישנן ברירות מחדל אחרות שהמלווה יכול לסמוך עליהן

כדי לאכוף אותן, אך מבחינה היסטורית המלווים רצו להימנע מפעולות אכיפה המבוססות על ברירת מחדל הנתונה לפרשנות. מרבית חוזי המשכנתא מחייבים את המלווים להגיש מכתב הפרה לפני שהם יכולים להאיץ את ההלוואה, ואם ההלוואה שלך מובטחת בכותרת חלקי חילוף לרכב, המלווים יכולים לשלוח לך מכתב בבקשה לתשלום. אם בדוח האשראי שלך עולה כי החמצת את ההחזרים שלך בעבר, המלווה שלך עשוי לראות אותך מסוכן מדי. אין כל ערובה כי החזר ההלוואה הוא הדאגה העיקרית של המלווה, ולכן יש סיכוי טוב שמחדל שלך יהיה נושא לפרשנות, במיוחד אם אתה מחדל בהלוואה.

אולטרסאונד ביתי

מכשירי אולטרסאונד ביתיים חוללו מהפכה באופן שבו אנו מפקחים על הבריאות שלנו ישירות מהנוחות של הבית שלנו. אנו מתעמקים בעולם של אולטרסאונד ביתי, בוחנים את

קרא עוד »

איך לבחור עורך דין לגירושין

בחירת עורך דין גירושין היא החלטה מכרעת שיכולה להשפיע באופן משמעותי על תוצאות הגירושין שלכם. מדריך זה מספק סקירה מקיפה של הגורמים המרכזיים שיש לקחת

קרא עוד »

התקנת שתלי שיניים

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם של השתלות שיניים, נמחק את תהליך ההתקנה שלהם, מבינים את היתרונות שלהם ומדוע הם עשויים להיות האפשרות הנכונה עבורך.

קרא עוד »
דילוג לתוכן