זגג בתל אביב

הסטודיו הישראלי פיצו קדם השלים בית משפחתי בתל אביב, שם הוא יוצר מבנה עם קופסאות בטון שלוחות וקירות זכוכית התואם את המודרניזם של שנות החמישים (הצגת שקופיות). הבית בגודל 510 מ"ר שנבנה על ידי הסטודיו למשפחות בתל. אביב ליד סטודיו, יש קיר בטון המסומן בלוחות שמכניסים אור טבעי לחלל הפנים. יש בו קירות בטון המסומנים בלוחות המאפשרים לאור טבעי להציף את חללי הפנים. בית המגורים בגודל 510 מ"ר שתוכנן על ידי הסטודיו למשפחה בתל אביב עבור משרד אדריכלים, מוצג במצגת המצגת.

האולפן התל אביבי, בראשות האדריכל פיצו קדם, ידוע ביכולתו ליצור מחזה דרמטי של אור וצל. בימוי האדריכלים PitouKed em, הוא ידוע במשחק הדרמטי של אור וצל.

APF ממשיכה במאמציה לתמוך בפרויקטים המקדמים חינוך רפואי

מחקר ובריאות בישראל ומחזקים את יכולתם של רופאים לבצע מחקר רפואי בסיסי מחוץ לישראל. רופאים ישראלים המקבלים הכשרה מיוחדת בפוסט-דוקטורט וליווי כספי בצפון אמריקה. הארגון מציע גם לאחיות הישראליות פרסי אחיות סולומון הירש, המאפשרים לבקר במתקנים רפואיים בצפון אמריקה, שם יוכלו ללמוד שיטות וטכניקות חדשות המוחזרות לישראל מארצות הברית, אירופה ואזורים אחרים בעולם.

דוגמה מצוינת היא י 'קפלן, שערך חפירות ארכיאולוגיות ביפו, המספרות את סיפורה של העיר העתיקה תל אביב ותושביה מימי הביניים ואילך.

סימן החל את מחקריו על קהילת ביתא ישראל בשנת 1989 ובשנים 1998-2003 התמקד בירושלים ובחיפה

כולל מרכזי קבלת עולים, אך הוא ערך גם מחקר בתל אביב, חברון, יפו, באר שבע, תל אביב וירושלים. בעוד שסימן דאג גם לפארה מורה, שעדיין נמצאת באתיופיה, בישראל חיים יותר מ -100,000 אתיופים, מתוכם כ -20,000 הם הדאגה העיקרית שלו. מה שמכונה "FeresMura" הם צאצאים של אבותיהם שהתנצרו באתיופיה במאה ה -19 וכעת טענו לזכותם לחיות בישראל, כמו גם לאלה החיים מחוץ לישראל.

אחת הטענות העיקריות שלו

היא שיש להחשיב את Feres Mura כמרכז בו תלויה ישראל כיום, ואחת התוכחות נגד אימוץ הנצרות הן מעט מאוד הגיורים. הוא ציין כי "המונח ביתא ישראל" משמש קבוצות אתניות רבות אחרות בישראל וגם בארצות הברית, אך לעתים קרובות הן משתמשות בו לתיאור עצמן. המושג אמנם שימש באופן ספציפי את "FeresMura" שחיים כיום מחוץ לישראל ואת אלה שלא, אך הוא משתמש במונח הרחב יותר "ישראלים אתיופים" כדי לבסס את נקודת מבטו.

יפו הייתה אחד המיזמים האישיים והייחודיים ביותר שביצע רוזן בהתחשב ברקע המשפחתי שלו

הוריו התגוררו בישראל, והוא זוכר לטובה את ביקורו הראשון בעיר כצעיר באמצע שנות השישים. אולי הוא נמשך מהריח המזמין של המעדנייה, או אולי מהקרבה לבית הוריו.

המרכז מאכלס את המטה והמחסן

ויש פעילות חיצונית רחבת היקף, עם אוטובוסים המספקים את הנתונים של רוב חברות האוטובוסים בישראל, כולל קווים וסופרבוס, עם לוחות זכוכית מסביב לשעון. ארגונים גדולים אחרים משתמשים בשירותי זכוכית אוטומטית, כמו חברות שירותי הרכב המובילות, מועצת העיר תל אביב ומשטרת ירושלים.

אולטרסאונד ביתי

מכשירי אולטרסאונד ביתיים חוללו מהפכה באופן שבו אנו מפקחים על הבריאות שלנו ישירות מהנוחות של הבית שלנו. אנו מתעמקים בעולם של אולטרסאונד ביתי, בוחנים את

קרא עוד »

איך לבחור עורך דין לגירושין

בחירת עורך דין גירושין היא החלטה מכרעת שיכולה להשפיע באופן משמעותי על תוצאות הגירושין שלכם. מדריך זה מספק סקירה מקיפה של הגורמים המרכזיים שיש לקחת

קרא עוד »

התקנת שתלי שיניים

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם של השתלות שיניים, נמחק את תהליך ההתקנה שלהם, מבינים את היתרונות שלהם ומדוע הם עשויים להיות האפשרות הנכונה עבורך.

קרא עוד »
דילוג לתוכן