החסרונות של Hubstaff

מחקר שנערך לאחרונה על ידי אוניברסיטת קליפורניה, בית הספר לבריאות הציבור בסן דייגו, גילה כמה נתונים סטטיסטיים מעניינים על החסרונות בעבודה מהבית.

במצבים בהם יש צורך להגן על נתוני התאגיד

היבט זה של ניטור עובדים יכול להיות קריטי עוד יותר לניהול התפוקה. תוכנת ניטור עובדים מאפשרת למעסיקים לעקוב לא רק כמה זמן עובדים מתמקדים בהסחות דעת מחוץ לעבודה, אלא גם כמה זמן עובדים משקיעים על משימות מסוימות. בעוד שמעקב אחר היתרונות והחסרונות של העובדים נועד לשמור על פרודוקטיביות ולהפחית גורמים העלולים להיות הגורמים להתדיינות משפטית, זהו גם אמצעי שיכול להוביל לחוסר אמון ולצורות שונות של התדיינות משפטית. החדשות הטובות הן שאפשר לעקוף חלק מהחסרונות על ידי פיקוח על הצד התומך או העובד.

נראה של- Vericlock יש ממשק פשוט שאינו ענק עבור משתמשים בעלי יכולת טכנולוגיה

אבל זה עובד, לפחות נראה. היתרון של ממשק משתמש אינטואיטיבי הוא לא רק שהעובדים חושבים פחות, אלא שמנהלים יכולים להכיר את תהליכי העבודה והפרודוקטיביות שהם צריכים לקבל. עובדים נוטים יותר להתחמם לרעיון להיות במעקב בעבודה אם הם מבינים כיצד דברים כמו תוכנת מעקב יכולים לעזור להם ולחברה. אם לעובדים יש גישה למידע על האופן שבו הם יותר פרודוקטיביים בשעות העבודה, הם עשויים גם להתחמם לרעיון לפקח על עצמם בעבודה.

יתרון עיקרי ברישום זמן אוטומטי

הוא שהזמן והמאמץ שהוא חוסך יכולים לחסוך את שכר העבודה, את החיוב והתפעול שלה. עבור עובדים, מערכת אוטומטית יכולה להיות יותר זמן לשימוש בזמן – והם זקוקים ללוחות זמנים רק כדי לקבל תשלום במקום לעבוד בפועל. באופן כללי, מערכות זמן ונוכחות הראו שהן מפחיתות עלויות הנובעות משימוש במערכות ניהול זמן כגון מערכות שכר וחשבונאות.

יזמים

מנהלים וראשי צוותים יכולים ליהנות מתוכנת ניטור עובדים במידה רבה, כולל פחות בזבוז זמן, יותר אבטחה ופרודוקטיביות טובה יותר. חברות מרוויחות לעיתים קרובות מעובדיהן "נסיעות למרחקים ארוכים ויכולות להציע גם הטבות חברתיות בכך שהן מאפשרות לעובדיהן להימנע מנסיעה ולהפחית את הגודש והזיהום. באופן רחב יותר, ישנן עדויות לכך ש- TeleCommuting משפיעה באופן חיובי על תפוקת העובדים, במיוחד באזורים כגון שירותי בריאות, חינוך ושירותים חברתיים.

הרשימה ההולכת וגדלה של Hubstaff עם תכונות מוכוונות פרודוקטיביות נעה בין יצירת מפות זמן מדויקות ליכולת לחסום זמן לפרויקטים עתידיים

ועד לתכונה המכוונת פרודוקטיביות חזקה יותר ויותר. צילומי מסך של HubStaff זמינים כל הזמן, אתה יכול לראות אם לעובדים שלך יש פרויקטים נוספים שלוקחים חופש, לראות כמה זמן יש להם לעבור ולעזור לשפר את תפוקת העובדים לכל המעורבים.

מעקב אחר זמן מאפשר לך לדעת כיצד העובדים שלך מבלים את זמנם, כך שתוכל להגדיל את התפוקה. זה גם מפחית את ניהול המיקרו בכך שהוא נותן לך מושג טוב על מה עובד כל עובד, וזה גם מפחית את המיקרון.

שימוש באחד מכלי המעקב הטובים ביותר

אתה יכול להפוך את עבודתך ליעילה יותר. קציר מקל על המעקב אחר הזמן שאתה מבלה בפרויקטים שלך מבלי לשבש את זרימת העבודה הנוכחית שלך על ידי הוספת תכונות קציר. אתה יכול לעשות זאת עם כלי פרודוקטיביות אחרים כגון Slack, Trello ו- Asana.

אם אתם מחפשים פיתרון למעקב אחר זמן

הובסטף הוא בהחלט אפשרות משתלמת. אחת הבעיות הגדולות ביותר שיש לנו בחברה היא פרודוקטיביות העובדים, ואם אתה רוצה תוכנה פחות פולשנית לניטור העובדים, עליך להשוות אותם ותוכנות דומות למתחרים שלהם. אם אתה מודאג בעיקר מ"פרודוקטיביות העובדים שלך ורוצה לפקח על אופן העבודה שלהם כדי להבטיח שהם לא מבזבזים יותר מדי זמן בביקור באתרי בידור או בקשב למדיה החברתית, עובדי Hub יתנו לך את האפשרות לעשות זאת. יש לו הרבה פונקציות שימושיות ובהחלט צריך להיחשב כאחד עבור הארגון שלך.

כדי להגן על העובדים שלך מפני שחיקה, אתה יכול להגדיר הפסקות צהריים ולהגביל את מספר השעות בשבוע שהם יכולים לתזמן. כמו כן, אל תיתן לעובדים שלך יותר מדי זמן לעבודה ולהקריב תקופות מנוחה אישיות. העולם הווירטואלי של תוכנת ניטור המסך הוא השלמה לעבודה, אך הוא מאפשר לך לקחת הפסקות, ואילו בעולם האמיתי, כאשר אתה צריך לתזמן כמה דקות של זמן עבודה, שם אתה חוסך את עצמך, זו הזדמנות לרסן את הנטיות הוורקוהוליות שלך ולאפשר הפסקה.

לשקיפות יתרונות וחסרונות, במיוחד כאשר זמן וכסף זמינים. אם מעקב אחר זמן משמש כדי לחסוך לך זמן או כסף, זה יכול להיות בעל השפעה הפוכה והמערכת עלולה להתבלבל עם חוסר פעילות.

כשאתה מציג כלי מעקב בזמן

העובדים שלך מרגישים שאתה לא סומך עליהם והם ממלאים את ימיהם במשימות המשפרות את התוצאות שלך. עם מידע על פרודוקטיביות וניהול זמן אחר, עובדים יכולים להניח הנחות מוטעות לגבי שאר הצוות. אם המעסיק שלך מקפיד על כל פעולה שעובד מבצע, אין צורך לעשות דבר או לחפש עבודה חדשה אם הם מרגישים שלא בנוח להיות במעקב. זה יכול לקרות גם אם העובד מרגיש לא בנוח בגלל שהוא במעקב.

אולטרסאונד ביתי

מכשירי אולטרסאונד ביתיים חוללו מהפכה באופן שבו אנו מפקחים על הבריאות שלנו ישירות מהנוחות של הבית שלנו. אנו מתעמקים בעולם של אולטרסאונד ביתי, בוחנים את

קרא עוד »

איך לבחור עורך דין לגירושין

בחירת עורך דין גירושין היא החלטה מכרעת שיכולה להשפיע באופן משמעותי על תוצאות הגירושין שלכם. מדריך זה מספק סקירה מקיפה של הגורמים המרכזיים שיש לקחת

קרא עוד »

התקנת שתלי שיניים

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם של השתלות שיניים, נמחק את תהליך ההתקנה שלהם, מבינים את היתרונות שלהם ומדוע הם עשויים להיות האפשרות הנכונה עבורך.

קרא עוד »
דילוג לתוכן