החלפת מסך למחשב נייד

אם המסך של המחשב הנייד שבור, שבור או פגום, תוכלו להשיג מסך מחשב נייד חלופי ולהתקין אותו בעלות נמוכה יותר מכפי שיצרן המחשבים הניידים יכול לגבות מכם. כמעט בכל המקרים, ניתן לבצע החלפות מסך ותיקונים למסכים סדוקים במחיר קבוע. הייתה לי ההזדמנות להחליף ולתקן את מסך המחשב הנייד שלי MSI לאחר שהוא נסדק בצג ה- LCD של המחשב הנייד שלי.

אנו מבקרים ומתקנים את המסך של המחשב הנייד באתר

מרימים את המכונה, לוקחים אותה ומספקים אותה בחזרה בזמן סביר. אם אתה משאיר את המחשב הנייד עם המסך לתיקון, תקן את החלקים ברגע שהם בידך והזמין את חלקי החילוף לאחר שנגיש לך הצעת מחיר. לאחר שתהיה מרוצה נוכל לתקן אותו במקום ותאסוף ותובלה. במילים פשוטות, העלות צריכה להיות לפחות 50 דולר, אך היא יכולה להיות גבוהה פי 10 עד 15, תלוי בגודל התצוגה להחלפה וגורמים אחרים. מלא את כל המידע הזה בטופס הצעת מחיר וניצור איתך קשר בהקדם כדי להציע לך הצעה במחיר קבוע.

זה מחיר ההפעלה – המחשב הנייד של הטחנה או האולטרה-ספר וכל זה שלך. מחשבים ניידים זולים של לנובו ואקר הם לעתים קרובות זולים למדי להחלפה, אך שניים – טאבלט ו- Macbook הם הרבה יותר יקרים מכיוון שהם עובדים אחרת.

אם תוכלו להציל מחשב נייד או מסך טאבלט

המומחים לתיקון המסכים של מחשב עוזרים לכם בדיוק מה תהיה העלות ובאיזו מהירות עליכם לצפות שהמכשיר יחזור אם תחליטו לתקן. אם מסך המחשב הנייד שלך שבור או פגום בכל מקרה, קח אותו אל Impress Computers והם יחליפו אותו במסך חדש לגמרי. אנו מוודאים כי הטכנאים שלנו מבטיחים את הגרסה המתוקנת כך שכספי התיקון שלך לא יתבזבזו אם המסך שלך נתקל שוב בבעיות.

אם אתה מחליט שיש להחליף את מסך המחשב הנייד שלך

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא להסיר את לבנת החשמל ואת הסוללה כדי לתת לך מספיק זמן להתחיל. אם אינך מקבל את עלויות התיקון שצוינו עבור מסכי מחשב נייד בדובאי, תוכל להגיש בקשה להלוואה ממסייע המחשבים להובלת המכשיר שלך ל- Impress Computers באיחוד האמירויות הערביות. אתה יכול גם לבחור להחזיק את המחשב הנייד בזמן שהחלקים יועברו אליך. אנו מבקשים ממך לשלם עבור התיקון כדי שנוכל להזמין בבטחה את המסך של המחשב הנייד החלופי שלך. תמורת מחיר סביר מאוד, שיכול לנוע בין 20 $ ל 50 $ (שיהיה לפחות מאה דולר), תוכלו להשיג מסך מחשב נייד משומש עבור חלק קטן ממה שצריך לקבל עבור תצוגה שלמה. תיקון מסך שבור, כולל חלקים ועבודה, יכול לעלות כמעט 200 דולר, או אפילו פחות אם השתמשתם בגרסת מחשב נייד ישנה יותר.

אם יש לך מחשב נייד עם מסך מגע

הגנת מסך פשוטה יכולה לחסוך לך זמן וכסף אם הוא נשבר אי פעם. אם מסיבה כלשהי אינך יכול לתקן את המסך שלך, מומחה יכול לשחזר אותו עבורך מבלי שתצטרך להביא את הנתונים שלך ואת המזכרות החשובות. למי שרוצה לשפר את מסך המחשב הנייד, קיימות מספר אפשרויות.

אם בחרתם בערכת תיקונים למחשב נייד מומלצת והחלטתם לתקן מסך צמרת סדוק, המשיכו בזהירות. סריקה מהירה של המסך בלוח התצוגה של המחשב הנייד באמצעות מצלמה דיגיטלית אמורה לחשוף את מקור הלוח החלופי.

לפני שאתה עושה משהו, התבונן היטב במחשב הנייד שלך – לפני שאתה עושה משהו כדי לוודא שהמסך באמת זקוק להחלפה. עליכם גם לבדוק שכל שאר החומרה עובדת כראוי, מה שמבטיח כי החלפת מסך למחשב נייד משתלמת.

אם זה קורה למחשב הנייד שלך

לצוות תיקוני המחשבים הניידים שלנו יש את הידע והחלפים לתקן אותו. תיקון החייאה של טלפון סלולרי עוסק בתחום התיקונים למעלה מ- 16 שנה, לכן בחרנו בשירותי התיקון הטובים והאמינים ביותר למחשבים ניידים וטלפונים ניידים. אנו יכולים לסייע בתיקון כל מסך מחשב נייד שבור, בין אם מדובר במספר דיגיטלי, כיסוי זכוכית מגע או LCD, ואנו מבינים את הבעיות הנפוצות ביותר המשפיעות על מחשבים ניידים וכיצד לתקן אותן.

אנו מחזיקים כמה ממסכי ה- LCD הנפוצים ביותר ומתקנים מגוון רחב של מסכים אחרים, כגון LCD, LED, IPS ו- IPS. אנו מתקנים הכל החל ממסכי מסך מגע ועד צגי LCD ומסכי זכוכית עם מסך מגע.

רוב תיקוני המחשבים הניידים נמשכים רק 20-30 דקות וברוב המקרים צוות תיקוני המחשבים הניידים שלנו יכול לתקן את המכונה שלך באותו יום. אנו מציעים אחריות לשנה ומשתמשים רק בחלקים האיכותיים ביותר, כך שלא דואגים לבעיות אחריות.

איך לבחור עורך דין לגירושין

בחירת עורך דין גירושין היא החלטה מכרעת שיכולה להשפיע באופן משמעותי על תוצאות הגירושין שלכם. מדריך זה מספק סקירה מקיפה של הגורמים המרכזיים שיש לקחת

קרא עוד »

התקנת שתלי שיניים

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם של השתלות שיניים, נמחק את תהליך ההתקנה שלהם, מבינים את היתרונות שלהם ומדוע הם עשויים להיות האפשרות הנכונה עבורך.

קרא עוד »

נוטריון צרפתית

מדריך מקצועי זה מספק מבט מעמיק על התפקיד והאחריות של נוטריון צרפתי. הוא בוחן בקפדנות את משימות המפתח, הסמכות המשפטית וההשפעה שלהם על עסקאות נדל"ן,

קרא עוד »
דילוג לתוכן