הדפסת תמונות זכוכית לבית

בעזרת זכוכית מודפסת נוכל לייצר זכוכית גרפית מהתצלומים שלנו, המקבלת אופי ייחודי ואינדיבידואלי. צילומי זכוכית למתנות הם לא רק הדפסים המושתלים בין שני חלקים, אלא גם הדפסים שנדבקים לזכוכית.

לאוהבי הספורט

הדפסי זכוכית אקריליים מעניקים לתמונות ספורט מראה בחדות גבוהה. בנוסף, ההדפסה על זכוכית נראית אלגנטית והתמונות נראות מרשימות בשחור לבן, גווני אפור, ספיה וצבע מלא. לקבלת מראה עכשווי וחסר מסגרת, הדפסת זכוכית אקרילית אישית יכולה לגרום לתמונות שלך להאיר.

אקריליק

בדומה לזכוכית מודפסת, קל וחזק יותר מזכוכית – מה שהופך אותו לחומר המושלם להצגת תמונות בחדר האמבטיה או במטבח. הדפסי זכוכית אקריליים מעניקים לתמונות שלך רזולוציה חדה וצלולה במיוחד ומביעים אמירה מרשימה במקומם בבית. עוד דבר נהדר בארונות קיטור אקריליים הוא שניתן לנגב אותם, מה שהופך אותם למושלמים לאזורים כמו מטבחים וחדרי אמבטיה.

העלה את התמונות המועדפות עליך והפוך אותן לחריטות זכוכית מדהימות עבור הקירות שלך. יצירות אמנות זו ייראו פנטסטיות במטבח, יוסיפו צבע ויגרמו לחדרכם להרגיש כמו בבית.

אנו מייצרים מוצרי צילום באיכות גבוהה

כולל הדפסי מתכת, מסגרות עטופות בד, מרווחים, לוחות צילום מעץ, אריחי זכוכית ועוד ועוד. בנוסף להדפסים מסורתיים מחתיכה אחת, אנו מציעים גם קישוטי זכוכית מרובי חלקים. אנו מצמידים לוחות מתלה מתכתיים כדי לצוף את הלחץ שלך 1/4 אינץ 'מעל או מתחת לקיר כדי לשפר את מראהו.

אין דרך טובה יותר לחגוג את היום הגדול שלך מאשר עם סדרת הדפסי זכוכית אקריליים יפהפיים. הצבעים עוצרי נשימה ואנחנו מתחייבים שתאהבו ותיהנו מהדפסי הזכוכית שלכם לאורך שנים רבות.

הדפסי זכוכית מותאמים אישית הם דרך אלגנטית להציג את יקיריכם ותמונות האהובים של חבריכם

תצלומי חג, תמונות חברה ועוד. ניתן להדפיס מגוון הדפסי זכוכית אקריליים יפהפיים בסביבה מקצועית עם גימור מבריק שיבריק בכל חדר בביתכם ויבולט.

עיצוב זיכרון מודרני מסגור תמונות מסגרות מקוונות מותאמות אישית לתמונות, פוסטרים, הדפסים, מזכרות אהובות ויצירות אמנות יקרות ערך לצייר, להציג בגלריה או בקיר האמנות שלך.
למידע נוסף בנושא של הדפסת תמונות זכוכית לבית והדפסת תמונות זכוכית יש לבקר ב- decormore.co.il

התוצאה היא יצירת אמנות מרשימה, חזקה ועמידה במיוחד להגדלת תמונות. אם התמונות שלך מכוסות במריחות סרט, זה לא משפיע על המראה שלהן.

כאשר הם ממוסגרים, תמונות יוצרות חבילה לחה בגלל תנודות לחות באוויר שמסביב. כשהם תלויים בבית, הם תלויים במקום דקות ללא עקבות, כמו ארוחה מבושלת שמסתובבת בבית בחיפוש אחר מקום נחמד לנמנם.

בדים צבועים בשמן הם קשוחים ויציבים כנגד האלמנטים

לכן תלו אותם באור שמש עקיף או עם הגנה עדינה מפני UV, ותוכלו לאבק אותם מבלי לדאוג לנזק. אתה יכול לדלג על שטיח הזכוכית אם אתה רוצה להקיף את העבודה בחלקים מעוצבים או במסגרת עצמה. או שאתה יכול לרסס ולהבריק הכל, אפילו את עצמך, בלי לרסס.

לתקשורת רגישה כמו צבעי מים וטקסטיל, הגנת ה- UV של הזכוכית אינה מספיקה בכדי להשאיר אותם מוצלים ונקודתיים. כדי לשמר את היצירה לאורך זמן, מספיק חומר מחצלת נטול חומצה ומכוסה אבק.

חברות מסוימות מציעות אקריליק לשכבת זכוכית בחזית. לאקריליק יש יתרון בכך שהוא חסין ניפוץ וקל משקל, אך מצד שני הוא נשרט ביתר קלות מזכוכית.

חומר זה

הוא קריטי מכיוון שניתן לטפל בו כדי להגן מפני קרני UV. זכוכית שקופה איכותית עם תמיכה מיוחדת בהדפסה ושולי צבעי הירוק הרגילים נפוצים גם בשוק. אם אתה יכול להרכיב מחדש את הרושם שלך, קח מטלית נקייה או בקבוק מנקה זכוכית כדי להסיר טביעות אצבעות ולכלוך מהכוס. מטלית מיקרופייבר היא הדרך הטובה ביותר להימנע מטשטוש העלול לפגוע ביצירות האמנות שלך. הקפידו לנקות הכל ביסודיות, גם אם לא פירקתם את המסגרת. ברגע שהמסגרת שלך מותקנת ומוכנה לתליה, מרחי על הזכוכית התזה מהירה של מגבונים לחים כדי להסיר את כל הכתמים שנותרו. כעת, לאחר שנתת להדפס את המסגרת היפה שמגיעה לה, הגיע הזמן להראות אותה.

לפני שתתחיל לפטיש, עליך למצוא את המסגרת המתאימה להדפסה. לדוגמה, בחר במסגרת צפה, בית דק עם קצוות דיסקרטיים ודקויות למסגרת הדפסת הצילום שלך. אם יש לך הדפס הגון שקשה למצוא במסגרת, ייתכן שיהיה עליך להזמין אותו בנפרד.

אם אתה מדפיס את התמונות שלך באקריליק

הגודל המינימלי הוא 4 x 4 והגודל המקסימלי הוא 114 x 70. קלטת האריזה מיובשת באוויר, כך שהיא דביקה כאשר אתה לוחץ את התמונה שלך לתוך הזכוכית הנכונה . להדפסי זכוכית אקרילית, זה לוקח בערך 9 ימים לייצר ולהעביר את ההדפס שלך. ברגע שהתמונה נראית בקלות בכוס לבנה, הוסף קצת חול ונר צבע לבן. החלל הלבן סביב התמונה נראה ברור כשהיא מועברת, אז בחר את התמונה שלך בקפידה.

בחר נייר, בחר באפשרויות הזמינות בתצורה ואשר את הזמנתך. לאחר שקיבלנו את ההזמנה שלך, ייקח לנו כמה ימים להשלים אותה עבורך. אם כבר יש לך עותק מודפס של התמונה שלי, אתה יכול לעשות צילום צבעוני.

אנו רוצים להציע למקבלי ההחלטות ולעסקים קטנים את המחירים הטובים ביותר שיעזרו לעסקים שלהם לצמוח. אם אתה מסכים, אנו משתמשים בעוגיות כדי להשלים את חוויית הקנייה שלך כמתואר בהודעת העוגיה שלנו.

כמה מדפסות אחרות עושות את ייצור ההדפסה האקרילית שלהן במיקור חוץ, אך במקרה של ארה"ב Bumblejax, כל תהליך הכנת הקבצים, הרכבת ההדפסה, האריזה והמשלוח מתבצע בבית, ומבטיח שההדפסים באיכות הגלריה שלך מגיעים ללא פגמים או נזקי משלוח.

לעתים קרובות אנו מתרברבים בהדפסי אמנות יפהפיים רק כדי לדמיין כיצד הם נכנסים לבתנו ומשאירים אותם יושבים בארונות כי אין לנו זמן למסגר אותם.

אולטרסאונד ביתי

מכשירי אולטרסאונד ביתיים חוללו מהפכה באופן שבו אנו מפקחים על הבריאות שלנו ישירות מהנוחות של הבית שלנו. אנו מתעמקים בעולם של אולטרסאונד ביתי, בוחנים את

קרא עוד »

איך לבחור עורך דין לגירושין

בחירת עורך דין גירושין היא החלטה מכרעת שיכולה להשפיע באופן משמעותי על תוצאות הגירושין שלכם. מדריך זה מספק סקירה מקיפה של הגורמים המרכזיים שיש לקחת

קרא עוד »

התקנת שתלי שיניים

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם של השתלות שיניים, נמחק את תהליך ההתקנה שלהם, מבינים את היתרונות שלהם ומדוע הם עשויים להיות האפשרות הנכונה עבורך.

קרא עוד »
דילוג לתוכן