איפה אפשר להדפיס תמונות על זכוכית

אם ברצונך לחקור את עולם הדפסי האקריליק אנו ממליצים לקרוא את מדריך הרכישה המפורט שלנו להדפסי אקריליק. דוח זה יספק לך את המידע הדרוש להבנת ההבדל בין תמונות על זכוכית לבין הדפסי האקריל שלנו ולקבלת החלטה מושכלת. בואו נדבר על ההבדלים בין הדפסי החזית האקריליים שלנו, הדפסי הזכוכית הישירה ו- Fractures.me.

אני חייב לומר שקצת התאכזבתי מ- Fracture, עורך תמונות מקוון, אך צוות הפיתוח שלהם מבטיח לי שהם עובדים על תמונה מתקדמת יותר.

אמנם הדפסי משטח פנים אקריליים הם בעלי איכות תמונה טובה יותר

אך הדפסת תמונות על זכוכית מדויקת בהרבה. ראשי ההדפסה המשמשים להדפסת זכוכית, בפרט הדפסים גדולים עם ארבעה או שישה צבעים, מעובדים בצורה שונה, וכתוצאה מכך המכונה מציגה את הדיו ברמת דיוק מקסימלית. לא משנה על איזה מצע מודפסת מדפסת ה- UV, היא יכולה לעמוד בקפדנות הצבע של נייר צילום מקצועי תוך שימוש בשטח צבעים גדול יותר כמו Adobe ProPhoto של Adobe 1998.

אין הגבלות על גודל הדפסי הזכוכית שאתה יכול ליצור אך יש מגבלות על היישום שלהן. משלוח חתיכות זכוכית גדולות אינו מומלץ בגלל מגבלות גודל בגלל המשקל הכללי ונטיית הפיצול. אקריליק הוא קל יותר וחזק פעמים רבות מזכוכית, כך שניתן להשלים חתיכה מוגמרת בגדלים של עד 150 ס"מ ועדיין בטוח לשלוח אותה.

אם אתה רוצה לרענן חדר משעמם, הדפסה על זכוכית היא התשובה שלך. כדי לרענן את החדר, בחר תמונות חדות ברזולוציה גבוהה עם הרבה צבעים בריאים ושמש.

אל תשתמש בכל נייר צילום ואל תתן לתמונות שלך להעביר למשטח הזכוכית שלך

כדי להעביר תמונות לכוס שלך, עליך להסיר את רוב הנייר ולהשאיר רק שכבה דקה של תמונות. נסה להעביר מילים במקום באמצעות תמונה, מה שמוביל למילים הפונות לאחור.

לא הכל נראה טוב כאשר תמונות מודפסות על זכוכית והתוצאות לא יימשכו. אם אינך ממלא אחר ההוראות שלב אחר שלב להעברת תמונות לזכוכית, יופיעו מדבקות פגומות שידבקו למשקפיים שלך. מלאו בעזרת מכחול וצפו את דבק העברת הג'ל לבחירתכם על המשקפיים והתמונות ממשיכות.

העלה את התמונות המועדפות עליך והפוך אותן לחריטות זכוכית מדהימות לקיר שלך אנו מצמידים צלחת מתלה מתכתית כדי לאפשר לחותם לצוף כ 1/4 אינץ 'מעל או מתחת לקיר כדי לשפר את מראהו. כך שתוכל לעצב טקסט, לוגו או תמונה משלך ולהדפיס אותו על משטח זכוכית.

כאשר אתה מדפיס תמונות על זכוכית יש לך הזדמנות ליצור ייצוג אמנותי המציג את כישורי הצילום שלך.

מתחתיות, כוסות שתייה, בקבוקים ושלטים מזכוכית, תוכלו ליצור כלי זכוכית מודפסים למראה מקצועי לשימוש אישי או מכירה חוזרת. ניתן גם לפצל תמונה למספר מסגרות קטנות כדי ליצור קולאז 'או הדפסת זכוכית דיגיטלית.

הדפסות זכוכית של Masterpix לא מודפסות על זכוכית אך היא עושה זאת טוב יותר מכל יצרן אחר. למרות שהדפסי זכוכית הם ייחודיים, מלבד Fractureme ו- MasterPix, אין הרבה חברות המייצרות הדפסי זכוכית מחוץ לארה"ב. יש הרבה מאוד חברות שמייצרות ישירות הדפסים אקריליים, כולל חברות שמייצרות אותם בסין ובהודו, אז היזהר.

הדפסי צילומים אקריליים מורכבים מצילום על נייר ממותג לבחירתכם

למינציה על גבי לוח אקרילי שקוף במיוחד ואטום עם לוחית אלומיניום בגודל 0.11 אינץ 'על מנת להוסיף יציבות. לאחר מכן התמונה מונחת על צלחת אקרילית להשגת אפקט עומק ייחודי.

הדפסי זכוכית תמונות בהתאמה אישית הם דרך אלגנטית להציג את התמונות האהובות שלכם עם יקיריהם וחברים, תמונות חג, תמונות חברה ועוד. מתנות צילום מזכוכית אינן רק שתיים הדפסי חתיכה, אך גם הדפסי נייר המודבקים לזכוכית.

בין אם אתה צלם או אמן, הרעיון של הדפסת תמונה על זכוכית כנראה עבר בראשך. מאז ראשית הצילום אמנים הדפיסו צילומים על גבי משטחים אחרים שאינם נייר.

ישנן דרכים רבות להדפיס תמונות על זכוכית

אך המיטב הוא להשתמש בשיטה הקלאסית של תחליב נוזלי. להלן כמה מהשאלות הנפוצות ביותר שיש לאנשים כיצד לבצע להעביר תמונות לזכוכית ולו לפני להשיג אותם. הדרך הקלה ביותר להעביר תמונה לזכוכית היא טכניקת mod podge, אותה נסביר בהמשך.

כדי להעביר תמונות עם פודג 'על גבי זכוכית פשוט יש למרוח שכבה עבה של הכימיקל על התמונה שלך ולתת לה להתייבש. אתה יכול גם להחיל את העברת התמונה על זכוכית בעזרת נייר צילום דביק או סרט אריזה.

כדי למזער את התוהו ובוהו, שמור על נייר נמוך בזמן העבודה. יתכן שתמצא תועלת להניח את הקצה הכבד של נייר השעווה שלך כדי לשמור על מקומו. ברגע שאתה יודע את הגודל והצורה של פיסת הזכוכית שאתה עובד איתה, השלב הבא הופך להיות קל. הדפיסו אותו במדפסת לייזר או הזרקת דיו רגילה ובדקו פעמיים אם היא מתאימה לפיסת הזכוכית שלכם. אל תדאג לגבי הגודל, תמיד תוכל להתאים אותו אחר כך.

התוצאה תהיה בולטת וחזקה במיוחד מהיצירה האחרונה של אמנות הגדלת תמונות. ידיעה זו תעזור לך לדמיין את פרויקט הגמר שלך תוך כדי עבודה עליו.

ברוב המדפסות הביתיות יש מדפסות הזרקת דיו' אך הן אינן עובדות עבור תמונות המודפסות על נייר צילום ואינן עובדות כלל. בעזרת טכנולוגיות חדשות יותר להדפסת תמונות תוכלו להדפיס את התמונות על גבי זכוכית כדי ליצור תצוגות יפות, מקצועיות ומדהימות. אתה יכול להדפיס את כל התמונות והיצירות שלך על נייר איכותי מבלי למצוא את המסגרות הנכונות, להיאבק עם מסגרות תמונה או להיאבק עם מסמרים וברגים כדי לעגן את התמונות על הקיר.

 

למידע נוסף בתחום של איפה אפשר להדפיס תמונות על זכוכית ניתן לבדוק ב-

אולטרסאונד ביתי

מכשירי אולטרסאונד ביתיים חוללו מהפכה באופן שבו אנו מפקחים על הבריאות שלנו ישירות מהנוחות של הבית שלנו. אנו מתעמקים בעולם של אולטרסאונד ביתי, בוחנים את

קרא עוד »

איך לבחור עורך דין לגירושין

בחירת עורך דין גירושין היא החלטה מכרעת שיכולה להשפיע באופן משמעותי על תוצאות הגירושין שלכם. מדריך זה מספק סקירה מקיפה של הגורמים המרכזיים שיש לקחת

קרא עוד »

התקנת שתלי שיניים

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם של השתלות שיניים, נמחק את תהליך ההתקנה שלהם, מבינים את היתרונות שלהם ומדוע הם עשויים להיות האפשרות הנכונה עבורך.

קרא עוד »
דילוג לתוכן