איך דוכני מזון יכולים לתרום לאירוע מוצלח?

כאשר מסעדה או בר משתתפים באירוע מיוחד, עליה להגיש בקשה זמנית של ספק מזון לאירוע מיוחד לבישול, הכנה, הצגה ואחסון במתקן מסעדה שאושר על ידי הסוכנות לבטיחות מזון. לאחר רישום התוכנית העסקית לאוכל לאירועים, המציגה את המיקום המוצע של עסק המזון, על נותן החסות להגיש לאירוע את הבקשה לתשלום עבור כל מפעילי וספק המזון המשתתפים. המארגן רשאי לבקש מנציג המשרד לבטיחות מזון (OFP) להשתתף בפגישה עם המארגן כדי לתת הנחיות ולענות על שאלות בנוגע להליך.

נותן החסות לאירוע חייב לארגן שירותי תמיכה

כדי להבטיח את הפעולה התקינה של ספקי המזון, כגון אספקת מים, קרח, מקררים, מכונות אוטומטיות, מבנים, פינוי פסולת, מיחזור שמן בישול וציוד הכרחי אחר על האתר להבטחת אירוח מוצלח של האירוע.

מוכרי משאיות מזון באירוע צפויים למכור ארוחה אחת לפחות לכל 20 איש. מוכרי משאיות נדרשים לספק שירותים במקומות מסוימים, ומשתתפי האירוע חייבים לשלם להם בהתאם.

כמארגן, אתה יודע שאוכל טוב יכול לתרום לאירוע מוצלח. אם ב- Foodfest שלכם יש משהו לכל גורמה, רוב הסיכויים שהאירוע שלכם יצליח. החניית המשאית באירוע מרכזי אינה בהכרח תואמת הצלחה, אך היא יכולה לעזור.

הכנה ותכנון ארוחות לאירוע עדיף להשאיר לאנשי מקצוע. חלק גדול מתכנון אירוע הוא לגבי האוכל שאתה רוצה למשתתפים שלך. קייטרינג בעל ניסיון בסוג האירוע שאתה מתכנן יכול לסייע להצלחת האירוע שלך.

משימות קייטרינג באירוע כוללות הכנת האוכל, הגשה, סידור לאחר האירוע, צוות בבר ושמירה על האורחים.

כשאתה יוצר את הקשר בין תכנון האירוע לאירוח קל לראות ששירותי קייטרינג הם חלק מחבילת האירוח

אוכל ושתייה באירוע לא עוסקים בשמירה על אנשים, זה חלק מהחוויה. במקום להגיש אוכל באירוע כדי להאכיל אנשים, זה יכול להיות זול יותר לתת לאורחים שובר למסעדת המזון המהיר הקרוב ביותר.

אוכל ושתייה הם אחת ההוצאות הגדולות (אם לא הגדולות ביותר) באירוע

האורחים יזכרו את האוכל של אירוע, גם אם הוא סובב סביב ארוחה. בכל אירוע מתרחשים מיליון דברים, אז זה נהדר שחברות קייטרינג שמות לב לפרטים הקטנים של הצעות האוכל והמשקאות שלהן כדי להפוך כל אירוע לבלתי נשכח.

כדי להקל על המכולת שלך, שקול מה מוכרים צריכים לעשות כדי להגיש אוכל באירוע לפני שאתה מזמין את האירוע הבא שלך. הקפד לפנות ליועץ המקומי או לרכז האירועים כדי להירשם לזכויות של מכונות אוטומטיות למזון.

אם אתה פותח עסק למכונות אוטומטיות ומתכנן לנסוע למספר פסטיבלים או ירידים

יהיה עליך לתת רישיון לעסק שלך מול מועצת הבריאות המקומית שלך ותצטרך גם אישור ספק זמני לפסטיבל שאתה מארח. הדרישות הספציפיות משתנות בהתאם לגודל המכולת ולחוקים הלאומיים, אך אם תעקוב אחר כמה הנחיות בסיסיות, אתה תהיה בדרך להפוך למכולת מצליח לאירועי חוץ ופארק.

חלק מארגון אירוע אוכל רחוב מוצלח

הוא להחזיק את הציוד המתאים למשאיות מזון, סוחרים ולקוחות. כמכולת, עליך להעביר דברים רבים, לא משנה כמה אירועים אתה משתתף בהם. נקבע כי נדרשות לפחות חמש משאיות לכל אירוע, ומאזן המזון הנכון הוא קריטי להצלחת האירוע.
לעוד מידע אודות איך דוכני מזון יכולים לתרום לאירוע מוצלח? ודוכני מזון עליך לגשת לאתר noycate.co.il

כמארגן פסטיבלי מזון ומשקאות

עליך לא רק להבטיח שחברות רבות יציגו באירוע שלך, אלא גם שהאירוע בתורו ימשוך לקוחות, מה שאומר שהמשתתפים באירועים הם המפתח למסחר מוצלח. יריד. כמובן שההצלחה של המציגים פירושה שאתה חייב גם להבטיח שפסטיבל האוכל והמשקאות שלך יגיע למבקרים ושתשתתף בפעילויות המניעות את הצלחת עמדות האוכל והמשקאות. יש הרבה מאותם סוגי משאיות, אבל אם יתרת האוכל המוגשת למשתתפים שלך היא לא חוויה טובה, אז משאיות האוכל באירוע לא יצליחו.

ריכזנו 10 טיפים לתכנון פסטיבלי אוכל

כדי להפוך את האירוע שלכם לטוב ביותר בעיר. בין אם פסטיבל דגים או מיני אוקטוברפסט, פסטיבלי אוכל יכולים למשוך קהל רב למקום שלכם. אותו דבר לגבי פסטיבלי אוכל מיוחדים, מכיוון שמוכרים תמיד רוצים לטעום אוכל חדש ואקזוטי.

איגוד הפסטיבלים העצמאים

הוא מקום מצוין להתחיל בחיפוש אחר האירוע המושלם. אם החלטת לקחת את עסקי משאיות האוכל שלך לשלב הבא, השתתפות בפסטיבל הראשון שלך היא כנראה ההחלטה החשובה ביותר שתקבל לאורך כל התהליך, ללא קשר לאיזה אירוע אתה משתתף. אם הטנדר המבורגר יהווה את חלק הארי מהכנסות הפסטיבל, עדיף שמישהו יעלה משהו אחר לאירוע גדול יותר.

פסטיבל האוכל הבריטי הגדול מתקיים מדי קיץ במקומות מגוונים ברחבי בריטניה ומושך אליו בין 2,000 ל -6,000 איש ביום

האירוע מתמקד באוכל ומושך כ -100 סוחרים לאתר שלו. המחירים מתחילים ב 87.50 PSD (בתוספת מע"מ) ליום. ספקים משלמים על המקום שלהם על ידי כך שהם מציעים לעוקבים שלהם שירותים נוספים כגון Wi-Fi והנחות, וזו הדרך המושלמת לתגמל את המציגים שלכם בהצעה שללא ספק תמשוך אליכם מותגים נוספים לאירוע שלכם.

אולטרסאונד ביתי

מכשירי אולטרסאונד ביתיים חוללו מהפכה באופן שבו אנו מפקחים על הבריאות שלנו ישירות מהנוחות של הבית שלנו. אנו מתעמקים בעולם של אולטרסאונד ביתי, בוחנים את

קרא עוד »

איך לבחור עורך דין לגירושין

בחירת עורך דין גירושין היא החלטה מכרעת שיכולה להשפיע באופן משמעותי על תוצאות הגירושין שלכם. מדריך זה מספק סקירה מקיפה של הגורמים המרכזיים שיש לקחת

קרא עוד »

התקנת שתלי שיניים

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם של השתלות שיניים, נמחק את תהליך ההתקנה שלהם, מבינים את היתרונות שלהם ומדוע הם עשויים להיות האפשרות הנכונה עבורך.

קרא עוד »
דילוג לתוכן